NISSAN GT-R

OTO LEGENDA.
GT-R

CENA OD*

  527 000

REGULOWANE PRZEZ KIEROWCĘ AMORTYZATORY

Specjalny system amortyzatorów Bilstein DampTronic z możliwością regulacji przez kierowcę gwarantuje wysoki poziom kontroli w różnorodnych sytuacjach. W modelu na 2017 rok system uległ dalszemu udoskonaleniu, dzięki czemu osiągnięto większą płynność jazdy w trybie Comfort i lepsze wyczucie układu kierowniczego w trybie R.

HAMOWANIE NA MIARĘ TORÓW WYŚCIGOWYCH

W modelu GT-R zastosowano kilka błyskotliwych rozwiązań o wyścigowym rodowodzie. Hamulce posiadają 6-tłoczkowe zaciski z przodu i 4-tłoczkowe z tyłu. Dla zapewnienia maksymalnej sztywności i lekkości są one wykonane z jednego kawałka aluminium.

SAMOCHÓD, KTÓRY KSZTAŁTUJE WIATR

Dopracowana aerodynamika Nissana GT-R zapewnia optymalną siłę docisku, pozwalając utrzymać imponujący współczynnik oporu powietrza o wartości 0,26. Podczas gdy Ty widzisz solidny supersamochód o ogromnej mocy, wiatr identyfikuje niski wóz o średniej wielkości silnika. Czysta alchemia aerodynamiki.

ZAWSZE I WSZĘDZIE

Kiedy większość supersamochodów musi pozostać w garażu lub szybko uznać wyższość warunków pogodowych, Nissan GT-R mocno trzyma się drogi – dzięki kontroli dynamiki pojazdu (VDC) i jednemu z najbardziej zaawansowanych układów napędu na cztery koła, jakie kiedykolwiek zastosowano w seryjnym samochodzie.

NAPĘD NA CZTERY KOŁA

Zastosowane po raz pierwszy w jednotonowym europejskim pickupie pięciowahaczowe tylne zawieszenie Nissana Navara w wersji Double Cab jest o wiele bardziej zaawansowane niż tradycyjne resory piórowe, poprawiając komfort jazdy, ładowność i precyzję prowadzenia. W roku 2019 także wyposażenie wersji King Cab wzbogaciło się o pięciwahaczowe tylne zawieszenie.

Piękno platformy Midship

Kolejnym przykładem niestandardowych rozwiązań w Nissanie GT-R jest platforma Premium Midship, w której silnik jest przesunięty do tyłu, dzięki czemu pojazd łatwiej się prowadzi. Ten specyficzny układ umożliwił zamontowanie skrzyni biegów i układu przeniesienia napędu z tyłu Nissana GT-R, przez co uzyskano pierwszy na świecie niezależny, tylny zespół przeniesienia napędu w pojeździe z napędem na wszystkie koła.